you make my heart go ding-a-ling-a-ling

Jag gick på innebandy träning med min kusin igår. Så Isabelle hann inte skicka så många bilder. Det blev några, men det var bara en massa fula.
Idag fick vi tillbaka kemiprovet. VG till Elin Falk =D. Jag kan ju säga att glädje smurfarna hoppade hej vilt då! Ibland kan Elin också vara duktig. Och just de, har jag berättat att jag gick VG på engelska provet också? Det kanske jag har.. Skitsamma, nu vet ni :)
Idag måste jag plugga till HK provet som jag har imorgon. Jag har inte äns tittat på dom tre papperna vi fick att plugga till. Det handlar om mineralämnen. JESUS vad jag kommer få IG. Men jag funderar på att skita i de provet, och gå på bio med syrran istället. Vi får se :)

k00l flikka, puss påna
BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0