Bamboooooo

Mårning allesammans. Vaknade inte nu, har fikar och så också.

Igår var jag som sagt med Isabelle och Anna. Vi myste på litegrann och knäppte kort. Vi höjde musiken och basen i mitt rum och dansade som aldrig förr. HEHEHE det var kul, faktiskt.

Sen gick vi ut och pratade, träffade Max och William. Åkte epa med dom. Sög. HEhe nejrå. Sen åkte jag och Anna hem och sov. Isabelle åkte hem till sig.

Om ungefär en timme ska vi gå till sporthallen och titta på lillstumpan som ska springa efter en boll. JApp, Kimberly har match! För att uppdatera er om lite ointressant fakta så är hon GRYM i mål! Lillkroppen och storkläderna, men ojojoj va kvick hon är. Flyger fram överallt och tar varenda boll. Märks att hon är släkt med mig, hähä.

BYBEYNBYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0