Daniel flyttar!

Idag flyttar Daniel till stöde. Han har köpt hus där och grejer. Och det betyder att jag får ta hans rum! Vilket är skiiiit bra! Tapetsera om och köpa lite nya saker :D Fast jag börjar nog inte flytta in dit förns i Januari. Åker ju bort på onsdag och blir borta i en vecka ungefär, och sen blir det nyår och sånt.

Kvällens planer är att gå på bio med Linnea. Vilken film det blir vet jag inte riktigt. Dom säger att Avatar är bra. Men jag vet inte riktigt ja. Synd att jag redan har sett New Moon..

Tar 18.25 bussen in till stan och kommer inte hem förns vid tolv. Så vi hörs då!


This moment is here to stay

Kommentarer
Postat av: linnea

hihi ja hejja oss (: <3 :*

yes A V A T A R .

men hööörru nu måste vi gå till bussen älskling! (:

2009-12-19 @ 18:16:55
URL: http://bheartl.blogg.se/
Postat av: Anna

Vars ska duuu i en hel vecka????

2009-12-19 @ 18:45:35
URL: http://steffwest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0