Halo

One thing is clear,
I wear a halo,
I wear a halo when you look at me,
But standing from here, you wouldn't say so
you wouldn't say so, if you were me
And I, I just wanna love you,
Oh oh I, I just wanna love you
--
Har blivit helt förälskad i Haley James Scotts låt Halo. SÅÅÅÅÅÅ skön och rolig att sjunga!

Idag hade killarna innebandy DM. Matfors sjuor var så duktig, dom hade bara otur. Dom vann två och förlorade en men dom gick ändå inte vidare. Prolympia vann hela skiten.

Imorgon är det mina tjejer som ska spela! Jesus vad jag ska hejja på dom! Ska skrika tills jag inte har nån röst kvar. Vi får hoppas att det går lika bra som det gjorde förra året. Då vann vi hela skiten! (som ni kanske minns..)


Ska på luciaträning snart.. Är värsta nervös. Det känns som att det inte kommer bli nå bra dehär. Men vi får hoppas på det bästa helt enkelt.
Vi hörs nog när jag kommit hem igen.


PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0