Halv åtta hos mig

Ni vet de programmet va? Jo, från början pratar dom om Sundsvall. Och då har dom filmat när folk går över torget, och tydligen ska man se min farmor väldigt tydligt där. Hon ska gå ganska nära kameran också. Hohoh min lillfarmor (som förresten är kortare än vad jag är!) är famous!

Det blev ingen promenad. Tog mig en timmes bad med ansiktsmask istället. Läste även lite sidor i Onskan. Nu ska jag packa min väska som att jag ska till Isabelle imorgon direkt efter skolan. Vi tjejer ska göra oss iordning till julfesten där.

Så jag vet inte om jag kommer blogga så himla mycket imorgon. Men då vet ni iallafall vad jag har för mig . Men jag ska försöka slänga in nått inlägg ifrån Isabelle. Om inte annat skriver jag säkert när jag kommer hem ifrån julfesten vid halv elva tiden skulle jag tro.

Säger godnatt nu, så hörs vi imorgon :)


Sleeeeeeep gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0