Home again!

Blev bara ett par örhängen idag. Fast egentligen skulle jag inte köpa nånting alls. Men det var iallafall en riktigt mysig dag på stan med Agnes! ♥

Snart kommer nog Anna hit och vi ska byta julklappar som sagt. Hon åker ju till fjällen imorgon och blir borta över nyår :( Men vi får ta igen det en annan dag :D



Nu ska jag pussa lite på mina nya skor :') HIHIHIIHIHIHIHIIHHIHIIHIHIIHIHHHI
Meh, dom jag köpte igår alltså. Köpte inga skor idag. Bra Elin.


I'm only gonna break break your break break your heart.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Elin, örhängena ligger kvar i min kasse! Jag tar med dom på torsdag iaf, lovar att inte glömma dom!



Superdupertjusig dag tillsammans med dig, PUSS!

2009-12-29 @ 18:29:16
URL: http://ingetinget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0