Morgongod!

Vaknade förungefär 7 minuter sen. Hade velat sovit längre men så blev det inte. Tänkte ta någonting att fika nu snart. Sen laddar jag hem någon brego film som jag kikar på.

Åh. Det ser ju ut att vara skit tråkigt väder :( Det lilla jag ser genom en springa i.. Kan inte stava det. Men ni vet dom där gråa sakerna som man "släpper" ner över fönstret när man ska sova? :D
Nämen! Lite snö fick ju stanna kvar såg jag nu =o Shit oh


Ska göra lite morgonsysslor nu, så hörs vi lite senare :D

Hehehe en FIN bild ifrån Angelica till mig. Dock hade hon tydligen gjort den för ett bra tag sen, jag såg den igår.

Kommentarer
Postat av: angelica

hihoho, visst var den fin ? :D

2009-12-05 @ 15:59:12
URL: http://angelicape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0