My hips don't lie

HIHHIHIHIHIHIH nu är jag stolt! Har städat hela mit rum!! Dock lite slarvigt.. Men rummet är ändå städat! Ohohoh vad jag är duktig. DESSUTOM så hängde jag tvätten som jag tvättade igår!!!!! Deni

Linus och Linus är här just nu och håller på med några telefoner. Dom håller på att äta just nu, sen skulle dom tydligen fortsätta med telefonerna.

Jahapp.. vad ska jag göra resten av kvällen då?! Är så otroligt rastlös. Kanske ska ut och springa? Nä, isåfall går jag ut och går. Gillar inte att springa på vintern. Så halt överallt. Vill inte ställa till med någon scen som folk kommer prata om i 3-4 år framåt.

Nu är det iallafall åter igen julstämning i mitt lilla rum. Så muusigt!!! HIHIHI

HEheheheheHEheheEHe lite svårigheter där med att hålla ena ögat öppet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0