My year

Ska försöka skriva lite om mitt år. Kommer säkert gå åt helvete men kan pröva iallafall.


Januari - Jag umgicks mycket med Anna Agnes och Therese, min dåvarande pojkvän Albin och kämpade på så gott jag kunde i skolan. Jag gick i kyrkan nästan varje söndag pga konfirmationen minns jag. Hände inget speciellt.

Februari - Vi tjejer firade Frida som fyllde 15 bast! Jag var även på konfaläger också. Jag minns inte vad det hette dit vi åkte men kul vare! Kämpade på med skolan som vanligt, och kom på att det var det halvår tills jag fyllde år. Haha.

Mars - Min brorsa åkte till Japan i ungefär två månader. Skönt. Hahahaha. Kom just på att vi var i Sidsjön med skolan i Mars. Minns att jag och Anna åkte madrass, och bakom om åkte Ogga Jonas och Stefan. Vilket vi inte visste. Så när vi åkt klart så ställde jag mig upp och tittade bakåt och såg hur dom kom i full fart mot oss. Jag sprang för livet och skriker åt Anna att hon ska flytta på sig. Hon märker inget, sitter kvar och blir överkörd. Hahaha fyfan va kul det var.

April - Gick och kollade på småttingarnas vårshow med Anna. Vi tjejer började ha mer och mer tjejkväll (dom räddade mitt år). Minns att jag och Albin tog en paus, men blev sedan tillsammans igen. Påsklovet var skiiiit.

Maj - Firade Therese på parken när hon fyllde 16 år, konfirmerade mig, firade Agnes som fyllde 16 år, firade Anna och Angelica som fyllde 15 år, piercade tungan..

Juni - Fick sommarlov. Brorsan fyllde 21 år. Solade som bara den. Umgicks nästan bara med Anna. Var lycklig över att det var sommar. Det tog slut mellan mig och Albin.

Juli - Gatufesten! Jag och Anna hade grymt roligt på gratisdagen! Gick alla dagar förutom sista. Blev ovän med Agnes. Det var fördetmesta dåligt väder. Anna åkte till spanien i två veckor.

Augusti - Emma fyllde 15 år 1 Augusti. Jag fyllde 15 år andra Augusti! Dock är det lite överskattat att "längta" till den åldern. Menmen. Mamma fyllde 44 år. Brorsan fyllde 23 år. Isabellorna fyllde 15 år. Jag var på Coldplay den 22! Kanske det bästa jag har gjort i hela mitt liv. Började även nian den 24. Klarade moppekortet. Var twilight-beroeende. Var även på selånger med Anna.
 
September - Var lite idol-nörd. Var kär i Gabriel Brandes. Ramlade och kraschade med moppen. Anna och jag var stammkunder på donken. Jag och Anna knäppte våra kända klubbbilder. Jag och tjejerna hade många jätte bra kvällar. Beställde min BADHAIRDAY mössa. Jag och brudarna spelade in en MASSA videosar. Fick min mobil. Fick min kissekatt.



Oktober - Jag och Anna umgicks lite med Hampus. Anna blev byxmyndig och vi hade en as roligkväll då. Min lillasyster fyllde 3 år. Var farmville nörd. Började träna på TRIM. Jag och Moa var bartender på hennes mammas fest.

November - Blev totallt beroeende av OTH! Såg på det dag ut och dag in. Var hos kusinerna och hjälpte till när dom hade halloween party. Shoppade julklappar som bara den. Julpyntade i hopp om att känna lite julkänsla. Jag och Anna såg New Moon på bio. Mamma tatuerade sig. Liam fyllde 3 år. Började lyssna jätte mycket på Melissa Horn.

December - Handlade dom sista julklapparna. Firade jul i Kåtabyn, hihi. Det var jätte mysigt. Tog upp kontakten med Agnes igen efter en väldigt lång tid! Jag och Linnea såg Avatar på bio. Julfesten på skolan var, rocktema.


Och nu är det bara NYÅR som väntar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0