Puh, jag klaaarade de!

Jag kom upp ur sängen, wiho!

Just de, jag Agnes och Angelica bowlade i förrgår! Slatan va kul vi hade. Jag behöver inte säga vem som vann va? Äh okej då, jo jag vann. SÅ-klart. Tre strike(ar), dock fick jag inte uppleva lyckan själv för Agnes fick till en på slutet hon med.
Riktigt kul att få återuppliva gammal vänskap måste jag säga!


Idag ska jag till birsta, hoppas jag. Jag måste hitta en nyårsklänning. HIHIHIHIHI. Vill hitta skor också.. Fan jag kommer bli pank nu alltså.. Men vad ska man göra på nyår?! Eller ja, jag vet på ett ungefär vad jag ska göra. Men ändå :]




Nu ska jag ringa pappa, och sedan ska jag ringa Ankan och säga att hon ska följa med mig till birsta.
Vi hörs senare och förhoppningsvist har jag en AS snygg klänning att skryta om..

Oh shit vad jag kan sakna de här ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0