Så står det skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan

New York - Melissa Horn
Hanna - Melissa Horn
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Iiiiih nu känns det verkligen att den här terminen snart är slut! Vi har börjat med betygssnack och grejer. Dock har inte jag hunnit fått reda på nånting än. Men jag vet inte riktigt om jag vill de heller, betygen ska ju vara som en överraskning (förhoppningsvist en bra en). Fast det är väl likabra att få reda på dom ifall man är onöjd och vill överklaga =D HEHHE

Idag ska jag "julstäda" som mamma kallar det. Det är så jäävulst skönt, har inte ett skit kvar i skolan nu! Nu är det bara att gå dit, vara närvarande och gå hem =d Najz.  Dessutom har vi julfesten på torsdag, ledig fredag och ledig måndag! FIFAN VA GÖTT!!

Och nästa tisdag har vi nån lektion till lunch, sen är det match lärarna mot eleverna och sedan får vi våra betyg.
Sen jullov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0