Syskonkärlek




Har nån av er läst den? Jag fick den i julklapp på morgonen och 2 timmar senare så hade jag läst ut den. Jag vet inte om jag någonsin har läst en sån otroligt bra bok.

Den handlar om just det, syskonkärlek. Fast på en helt annan nivå. En bror och en syster, som har varit fäst vid varandra sen deras första dag tillsammans. Dom har starka känslor för varandra, som med tiden har blivit för starka. Dom har ett hemligt förhållande med varandra, är lyckligare än nånsin. Tyvärr har boken inget lyckligt slut.

Fast, hade det varit ett lyckligt slut om dom hade varit tillsammans hela livet ut? Dom hade inte kunnat skaffat barn, dom hade inte kunnat varit bland folk som vet vilka som är. Fast dom skulle åtminstonde ha varandra.


Jaja, läs boken!  Det är värt tiden du lägger ner, jag lovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0