Vi har blivit som dom

Godmorgon kära underbaringar!

Har vaknat upp på världens bästa humör, kanske för att denna dag kommer bli perfekt. Börjar med att åka in till stan i några timmar, åker hem och fixar mig, sen åker jag och alla mina brudar till Isabelle och ha tjejkväll där! Med hemmagjord pizza till middag, tända ljus och grejer! Kommer bli awesome!

Det är sånna här tillfällen som ja har lust att skuta mig själv för att min kamera inte fungerar.. Menmen jag får haffa bilder ifrån Isabelle ifall om hon knäpper några :)

Ska iallafall köpa min sista julklapp idag. Annas. Sen är jag helt klar med alla julklappar! Fifan vad skönt. Men ska nog köpa en födelsedagspresent till syrran som fyller år 4 januari också.

Nu blire frulle! Sen måste jag nog sätta på ett kol om jag ska hinna allt innan bussen går 12.55 ♥


i lav yah my babygirls ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0