wawowowoaohohooo

Okej, jag har faktiskt startat en tvättmaskin (för andra gången i mitt liv) och plockat upp det mesta. Som att jag inte har nånting i skolan så kan jag lika gärna fortsätta imorgon.

Nio ska jag se på andra avenyn och passar på att hoppa i sängen på samma gång. Som sagt: som att jag inte har nånting i skolan kan jag ligga gärna lägga mig tidigt. Dessutom så är jag sjuk också, lite iallafall. Hade fakitskt 37.2 i temp. Min vanliga är 36,4. HEHEHE jaja, ska sova länge inatt så blir jag frisk tills imorgon :)

Bjuder på tre gamla favorit bilder på mig och bästa vännen.



Kommentarer
Postat av: annabanananannananabanan

L0VE! <3

2009-12-16 @ 15:07:42
URL: http://anabanan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0