Words don't come easily

But you can say baby, Baby can I hold you tonight



FREDAG! Älskade fredag. Skoldagen gick hyffast, hade oförberett spanskaprov som gick åt h-e-l-v-e-t-e. Dansade på idrotten, satan vad Line-dance är kul!

ÅH vad jag hatar att inte ha helgerna planerade. Det är så jobbigt att ta dagen som den kommer. Speciellt när det är helg och man verkligen kan hitta på nånting! Men jag ska skicka iväg några sms till tjejerna lite senare så ordnar det nog sig :)

Sitter just nu i sängen med datorn. Är as sugen på en apelsin men bara tanka på att måsta gå till köket får mig att avstå. Jag uppdaterar er lite senare :*



Kommentarer
Postat av: i.

J-a-g v-i-l-l l-e-k-a :-)

2009-12-11 @ 16:40:14
URL: http://iisabellepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0