a lovely story

Nu är jag less, igen. Jag är less på två personer, igen.
Jag fick sluta två idag, HELVETE VA SKÖÖÖÖÖNT!
Så nu ska jag packa klart de sista, och kanske sola, jag får se.
Men jag måste berömma personerna jag är less på, för dom kan få mig på dåligt humör på världsrekords tid!!!!!!
Och just därför, ska de blir mer än underbart att få åka ifrån alla idioter med världens bästa folk! GAH GAH GAH
Bussen går ifrån matfors 18.00, så skönt att få åka ifrån er, ni anar inte :')

Vi hörs ibörjan av nästa vecka, ha en dålig helg
( justja, de är ju sportlov nu )

Här bjuder jag på en söt kinesbild, ser ut som att jag har ljusbrunt löshår också.
p u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0