and all i can do is try

Min kropp börjar svika mig totalt nu. Jag tror att mitt sklett håller på att mjuknas upp, och sakta men säkert försvinna. För det knakar i hela min kropp när jag vrider på mig. De kan inte vara träningsvärk, för jag har inte tränat. Inte mer än att jag var med på idrotten igår? Men de kän väl ändå inte göra såhär ont efter en idrottslektion tycker jag. Men vi säger att de är träningsvärk efter idrotten, så slipper jag gå runt och tro att jag ska tina bort typ.

Idag slutade vi tolv. Jävligt skönt måste jag säga, men såklart så hade jag konfirmations träff klockan två. Det var tjej och killsnack, så de var inte så jobbigt ändå. Efter de drog jag och Tha Persona till staden. Hohoh jag hittade ett par jete snyka tekbixor såm jak kende mij ret tvingad at kupa :$ Bruna för den delen, finfina!

Jag har INGENTING att göra nu, och de är så SKÖNT! Så jag ska sitta här, och bara vara.
k i s s

och för hoppningsvis får jag min älskling imorgon, eller på fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0