att aldrig vakna mer

Klockan sex! Jag vaknar klockan sex på en lördagsmorgon?! Ni hör ju hur det låter! Det är ju helt sjukt.. Och inte nog med de, när jag vaknar så känns de som att jag har blivit påkörd. Jag har ont i baklåren, båda handlederna, huvudet, sidan av halsen, i halsen, bröstkorgen osv.. Jag tror jag håller på att få cancer.

Idag är de alla hjärtans dag. Dagen ska jag spendera med Albin, troja? Eller hoppas jag...
Igår.. Jadu, självklart ringde Anna och räddade mig, självklart! Så jag gick och mötte henne, Max och Alexander. Vi gick till Kim, där vare fullt, så vi stog ute och pratade en stund. Pratade med Linda också (JAG SAKNAR DIG WEBTWIETB 1!!!!!!!!!). Efter inte så lång stund så kom heeeeeeeeela gänget ut. Då gick ligan bort till Dannes som de brukar vara, där höll man på att dö. Frysa ihjäl! Det var även där som älskling bara försvann 8) Men han hade tydligen försökt att säga till mig att han skulle hem, men jag hade inte märkt nått.. Vilken idiot jag är ;o Efter kanske... en halvtimme ute, gick vi hem till Kim igen. William tog tag i en kaktus, och fick hela handen full med stickor, han tänkte även dricka bensin.. Men vi hann att stoppa han. Haha, han ramlade även över mig första gången vi gick till Kim. Han öppnade dörren " Vilka äre?" Och sedan flöööööööööööög han ner för trappen.. Så de var bara att försöka att få han på bena igen, och upp för trappen. Haha jadu, skön kille!

Och sedan var de ett äckel som ringde mig precis hela kvällen. Han sa ett och annat, omogna jävel! Och när vi var hos Kim andra gången, så hedde jag telefon på ljudlöst. Sen när jag kom hem, hade jag 16 missade samtal, skyddatnr! :) Snacka om att de va nån jävel som hade en tråkig fredagskväll, hade inget bättre för sig än att ringa mig och hålla på, ojojojojojojojojoj!

Nu ska jag bada, och tycka synd om min kropp!

P Ö S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0