baby don't hurt me

Idag är jag hemma ifrån skolan. Första gången på kanske... ett och ett halft år. Jag tog ledigt en fredag förra året, men annars så har jag inte varit hemma nånting. Ganska coolt va? Jo jag vet, jag är cool!

En till sak som också är rätt coolt, är att min syster Moa även är hemma ifrån skolan. Men vi har inte samma sjuka ;o Hon typ mår illa och håller på att spy, medans jag är har förkalkade leder, luftrörskattarr(stavning), dunkade armar och svaga ben.. Ne, men jag har nääästan allt de där. Eller ah, enligt mig så är jag precis sådär sjuk.

Jag blir så jävla rastlös av att bara sitta hemma. Jag kan inte sova nå mer efter att mamma väckte mig klockan sju i morse.. Jag såg Björn Gustafsson filmen för ett tag sen, haha han är ju så skön den killen. "Living the dreeeam!"

Och vill ni veta en till sak som är bra jävla coolt asså? Jo, att Agnes och Therese också är sjuk!!! Eller dom är hemma iaf!!! Jo, Therese sa att hon hade ont i halsen imorse, och Agnes har nog också nå fel.. Om inte annat STANNAHEMMASJUKAN!!! Gah de är inte bara jag som är cool idag, nejnej :')

Vi är cool, så jävla frän!

Kommentarer
Postat av: Anonym

STANNAHEMMASJUKAN is the shit ;)

2009-02-16 @ 14:27:59
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

nana, bästa sjukan ever! ;)

2009-02-17 @ 18:16:57
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0