en gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm

När jag vaknade imorse var jag glad. Jag var svin glad! Men de ändrades fort när jag insåg att de faktiskt inte var fredag idag, utan torsdag. Jag måste alltså vänta en heeeel dag till tills min efterlängtade dag kommer. Den kommer bli så jävla bäst!

Jag hatar att jag inte kan prata om saker. Jag går lixom och är som vanligt, fast att jag är så jävla arg/ledsen. Jag HATAR att du alltid ska ta allting ifrån mig. Varenda jävla människa jag har, dom tar du. De känns bra va? Jag lovar dig, minsta lilla fel steg du tar nu, då är de kört. Då orkar jag inte med dig mer, ditt äckel.
Ge mig tillstånd till att döda, tack!

Upp med hakan nu Elin. Även om det finns idioter, så finns de änglar också!
Tack för att ni finns
Anna Borg Albin Jonsson Anton Lyxell Alexander Kuzmin Therese Nilsson Agnes Johansson Victor Spjut Anton Åberg Axel Lundberg Johan Nordell

Imorgon Anna, IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: TheRose

Elin, elin. Jag ger dig tillstånd till att döda, om du bara först ger mig ett försök att övertala dig till att inte göra det. Men, för att kunna göra något överhuvudtaget så måste jag veta vad som händer, vad som nu står på.



.. hihi ^^

2009-02-19 @ 18:56:26
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0