finns de en anledning?

Hur gör man för att få bort en värkande känsla? En känsla som gör att man inte kan sitta still, men att man samtidigt har så jävla ont. Och nej, jag skriver inte här för att jag tycker synd om mig själv, eller för att jag vill att ni ska göra de. Jag begär inte ens att vi ska bry er. Jag skriver här för att jag inte har nån annanstans att få ur mig de, och jag har ingen att prata med heller. För de är inte en jävel som förstår, och de är ingen som riktigt bry sig heller, jag vet de.

De ska alltid vara nånting med mig. Jag ska alltid ha nånting att gå och vara orolig över, eller att må dåligt över. " Elin prata med mig". Haha jomen visst va? Säger jag till en så vet Matfors de nästa dag.
Jag är så otroligt less på dehär nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0