för de bästa av allting är du

Nu är det söndag. Varför blir jag alltid så deppig och tråkig på söndagar? Kanske för att söndagar är söndagar.. Dom finns bara för att man ska ha tråkigt, och bli deppig. Så att man ska vara rolig och glad på måndagar? Äh.

Min helg har varit bra. Anna gjorde den bra. Men jag kan inte fatta hur jag ska kunna bli fri allting? Är de meningen att jag alltid ska ha nånting att gå och vara orolig över? Och vad jag än säger, och försöker få nån av er att fatta. SÅ STÅR NI DÄR OCH SER UT SOM NÅ JÄVLA FRÅGETECKEN!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? " ne men vi har inte gjort nå fel, de är du som qwetbweqi tbwq3uilygesiyge" Dö, jag säger bara DÖ!

Och sluta låtsas hörrni. Ni frågar vad som har hänt, bara för att vara nyfiken? Ni bryr er inte, jag vet de.

Som jag sa förut en gång så skriver jag allt här bara för att få ur mig de. Jag berättar för dom jag vill, okej?

Jag är så, och jag tänker inte ändra på mig för att de ska passa dig.

Man övar sig, och långsamt blir man bättre på att se skillnad mellan sanningar och lögner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0