för du är hela världen för mig

Beslut ångest, beslut ångest, beslut ångest!
Jag vill så jävla gärna stå där och sjunga på konfaavslutningen.
Men jag är så jävla rädd. feg. Rädd för att göra bort mig, bli utskrattad typ.
Nä, men nästan. De brukar gå bra, de brukar de faktiskt. Men man vet ju aldrig vad som kan hända.
Jag vill! Åh snälla, peppa mig! Så jag får lite mod.
Sen är jag rädd att jag ska se hur alla lixom vrider på sig i stolen, att de låter förjävligt.
hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, gah.
dehär känns inte bra, inte alls.
jag vill, snälla gud
eller nån annan
hjälp mig
hur fan får man bort scenskräck?
Eller rädd-för-att-rösten-ska-ge-vika-för-att-man-blir-så-nervösskräck?
Äh
Skitsamma, jag kan sjunga för mig själv där framme istället.
De får duga...

Snart kommer Michelle hit, tjing

Kommentarer
Postat av: linda

det är klart att du ska sjunga elin!

du kommer klara det jättebra, jag lovar :)

2009-02-05 @ 22:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0