just make your moves

Nu har jag nyss sett wild child. Samtidigt som jag fick en hjärtinfarkt!
Filmen var bra, jag kanske hade liiiiiiite för höga förhoppningar, men men. Aja, när filmen var slut satt jag mig vid datorn. Jag har alldeles släckt i rummet, och då ser jag på min brors dörr en skugga av att min dörr öppnas. Men jag ser ingen människa i skuggan.. Så då tänker jag att de är min hund, men jag vänder mig inte om. Sedan blir jag brydd över att hon aldrig kommer fram till mig, så jag vänder mig tillslut om. Då är det ingenting där. Så jag går till vardagsrummet och frågar vart Ella är, då är mamma ute och går med henne ............... :)
Jag kan inte fatta vad det är spökerna ser hos mig.. Men nånting speciellt äre ju som att dom inte kan låta mig va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0