just what way boy

Snart är vecka 7 slut. Asså skoldagarna. Och då är det bara tio skoldagar tills det är sportlov! Gah va häärrlliiiggtt! Och den där sista fredagen, de är då jag åker på läger, och kommer hem på måndag. Finns bastu och allt (a) så myyyysigt

Imorgon är det fredag!!!!! Igen.. Veckorna har börjat gått fort nu, vilket är jävligt bra. För då kommer sommarlovet snart, och jag har så jävulst med planer då, så du anar inte! ;D

Det är nått fel på mina händer. Jag har fan inge leder! Eller jo, men de borde iallafall fattas några :o För jag kan böja min tumme tre mil bakåt, dom andra fingrarna också, men mest tummen. Och sedan kan jag typ "skjuta fram" tummen, så att de blir som en knöl i handflatan, en stooor knöl ;o Haha de är lite roligt att ha efterblivna händer, speciellt när man har tråkigt.

Nu måste jag hålla på med några ord på engelska.. En viss person blir inte speicellt glad om man skiter i de, den där vissa personen skriker och säger att man har haft en vecka på sig, typ :) Så, vi hörs!

en gammal och gó bild!
hade ring och allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0