l e s s

Nu ligger jag här i min sköööna säng ( eller jag halvsitter ) och har min söta gulliga mjuka fina bärbara dator på magen. Det blir så varmt just där den ligger, så jag tror att jag snart skulle kunna värma mat på magen.. Låter väl bra? Såhär på alla hjärtans dag och allt..
Jag tror att den här dagen inte kommer bli nå bra.  Halsen sticks kliar och svider.. Magskinnet är nu uppe i 225 grader.. Jag har shorst och linne på mig. Såhär ska jag ligga tills de blir sommar! Jag ska halvsitta i min säng, med min dator som värmer upp magen, och sedan med o.c i teven. HALLELUUJAAH!

Det är ju synd om mig. jag ligger, nej just de, halvligger! i min sängen och bara tom skriver. Jag skriver för att jag inte har nånting annat att göra. Men de är väl därför jag har blogg, antaaar jag. Och sedan är de synd om mig för jag brukar aldrig vara sjuk. Men de är jag nu! Eller jag brukar aldrig vara såhär sjuk. Jag brukar bara vara lite snorig och ont i halsen. Men nu har jag int i heeeela kroppen, och nu känns de som att mina handleder ska gå av för jag skriver så myclet....

Hua, jajajajaja.. Nu ska jag ........................... äh jag vet inte vad jag ska göra.. mamma jobbar, Daniel har gått upp i rök, Emma och Hans är nånstans.. Så de är bara lilla sjuka Elin hemma, och de betyder att hon måste ta hand om sig själv !:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0