låt hela världen se ditt vackra leende

Tisdag.. Jag har inte en enda liten plan för dagen.
Mitt rum behöver städas, men jag orkar inte. Jag kanske ska gå och sola?
Nej, då kommer jag få cancer om ett år, och de vill jag inte riskera nu lixom.

Igårkväll låg jag och mös med min lillasyster i sängen, vi såg på film. Sen somnade hon i min säng, och jag vaknar av att hon på nått sätt hänger med huvudet utanför sängen, och sedan sparkar hon med bena rakt i min mage. Ett ganska så bekvämt sätt att vakna på, typ..

Gah vad tråkigt jag har! Imorgon är de onsdag, då har jag såndär konfaträff igen efter skolan. De är alltid så kul................ Veckans högpunkt liiixommm (k)
Nejuuruuu, nu ska jag höja musiken lite, jag och min låtsas pappa har krig, musikkrig. Han rent ut sagt HATAR min musik, och jag hatar hans. Och för kanske fem minuter sen hedde han på nå jävla skrikade skit som gör att man blir döv.. Så nu ska jag höja jag med, så att älskade Chris Brown överröstar hans skit!

Men justde, jag fick bilderna av Emma för nån dag sen.
Här kommer några!


(fjortishanden vettu)





HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH!


Jamen sådär ja, nu orkar jag inte nå mer :)
Nuuruu, nu ska jag sätda liiiite

K Y S S soet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0