like a rose

Min röst låter nu mer som en kille! En riktig raspig killröst. Jag hoppas att dehär går över snabbt, så att de inte går över till att jag inte har nån röst alls. Min hals är som vanligt, den gör alltså väldigt ont. Varje gång jag hostar så hostar jag upp mina lungor och alla andra inre organ som jag har. Låter väl rätt mysigt va?

Onsdagar brukar vara sega. Men dagen har gått väldigt fort faktiskt. Hade soprov sista timmen. Haha varför ska alltid jag vara så dålig? Tittar på frågorna och lägger ner huvudet på bänken.. Ja gissa hur de gick?

Minns ni att jag var med i en teater med konfan i höstas? Nu är de dax igen! Fast nån påskteater. Jag ska stå framför nå småbarn och berätta vad som hände på påsken. De är värt att missa en dag i skolan för de! Eller ja, jag ska säga nån mening, och sen är de andra som också ska prata. Ännu bättre :')

Idag måste jag hålla på med en massa skolgrejer :( Bild, engelska och HK.
Så, vi hörs!

You shone the light of love on me
And gave me air so I can breathe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0