me love

hahhahaa
ahaahahaha
gagagagga
oj mena H*
hahahahah
guuhh va kkull jjjaaaggg ääärrr :')

jag: mamma jag har fått värsta myggbettet på halsen!
mamma: jag visste inte att de levde myggor nu?
jag: men sa jag att de va en mygga som hade bitit mig elle?!

haa. jag har mina stunder, ojojojoj! :')

Jaja, min helg har varit som den brukar. I fredags var jag hos Angelica och vi fixade en del saker som vi skulle ha tills på lördag. Det blev bättre än vad man trodde, faktiskt!
Sen på lördagen kom IsabelleN och hämtade oss vid ett, då åkte vi hem till henne och gjorde en grej som jag inte vet vad jag ska kalla de, och tårtan! Haha så fin den blev, gah sååå fin! :') Man kände hur tårarna började tränga sig fram när man stog där med knäppta händer och granskade den underbara bakelsen! haha, nerå. Men de kunde ha varit så..
jag har inga bilder :'(
Men jag ska hä ut några sen när jag har fått dom av Emma!

Jaja, sen när resten av tjejerna kom dit så sjöng vi singstar som faaaaannn. De ekade i huset, de skakade nästan!!! Sen gick vi och köpte ching chong mat, sen bar de iväg mot bion! I Taket Lyser Stjärnorna! MYGOOOD! Haha, jag fattar inte vad dom menar med att boken är bättre? Vafan, ingenting var ju lika? Jo, mamma dog både i boken och i filmen. Men annars vare ju typ heelt olika.. Jaja, som vanligt fällde jag några tårar sådär.
Tog 23.15 bussen hem, pratade med fulla gubbar och tanter, jete rulit!!!!!
Hoppade av hemma hos Anna, och vi låg i sängen och sa roliga meningar, jag skrattade och jag inte kunde andas, typ.


Idag ska jag duscha, eller nu ska jag duscha.
ååh vetni?
Min brorsa håller på att göra om sitt rum, så alla hans äckel saker är ÖVERALLT i mitt rum! Och sen tar de ju 3243246534 år för han innan han börjar riktigt med saker, så jag läju ska måste ha de såhär i ett halv år kanske..
Hoho, jaja, nu håller jag på att bli döv också, för han borrar med nån sak som gör att min dator skakar. Och de låter om om han håller på att riva väggen, hoppas!!!!

vad vore jag utan dina andetag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0