MYGOOOD!

Jag kan inte ha tv:n avslagen.
Den står precis bakom mig, och jag känner att jag måste vända mig om gång på gång, och när jag gör de så är jag så jävla rädd att jag ser nån i den svarta tvrutan. Och om man har tv:n på så speglas de inte. Haha tja, nu vet ni de :)

Vetni? Haha jag är rätt sjuk. Hittade nyss en sida där man kan titta hur långt liv man har kvar. Såklart så skickade jag ett sms och fick en kod som jag skulle skriva in. Sen tog de ett tag, och jag fick fram svaret. Jag ska dö år 2092! Jag ska alltså bli 98 år! Jag har alltså 83 år kvar att leva. Enligt testet. Men då läju jag ska dö i nån bilolycka nästa vecka eller nått. Men de där testet hade även en tid som räknade mer hur lång tid man har kvar. Och Vafan, sekunderna,minuterna, timmarna osv går ju som bara den? Vafan, undra hur jävla många timmar av mitt liv som jag har löstat framför daton egentligen? Jag ska ju snart dö.. På 83 år kommer jag aldrig hinna göra allt jag vill.. Och jag lovar att sammanlagt läju iaf 50 år gå åt till datorn. De skulle inte förvåna mig. Jag börjar nästan få lite ångestkänsla när jag tänker på att jag bara sitter här och låter tiden gå. Lixom väntar på att jag ska dö.. haha nä nu får jag ge mig.. jag har ju trots allt 30494 dagar, 1 timme, 30 minuter och 16 sekunder kvar av mitt liv. Kanske de är bäst att jag gör nånting av de?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0