only a kiss

Vetni? Idag är det den andra februari. Och vet ni vad de innebär? NEJ de gör ni inte! Jo, de innebär att jag fyller år om ett halvår! Fattar ni? Om sex månader, 25 veckor, 181 dagar.. Gah, inte långt kvar nu asså!

Jaja, jag har inte tid att skriva nånting nu egentligen. Så jag vet inte varför jag gör de. Antagligen för att jag ville skryta om att jag fyller år om exakt ett halvår.. Haha, aja mi madre kommer snart och hämtar mig. Och justde, jag har fan glömt att säga att vi är lediga idag! Äh skitsamma, ni bryr er inte..
Hahahaha, en sak var rätt rolig som hände igår. Eller nej de var inte så värst roligt.. Men de var roligt då iaf! "Jag har musen!" Läs på Agnes blogg, för jag orkar inte förklara. aagnesjohansson.blogg.se

Gah, ni fattar inte vad jag saknar den helgen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahaha "jag har musen", så nöjd har du aldrig varit :D

2009-02-02 @ 13:49:32
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/
Postat av: Therese

gah, vi måste ha repris på helgen snart. Eller vad säger ni? ;) <3

2009-02-08 @ 22:07:41
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0