simma lugnt

"hej du sitter och stirrar, jag vet du vill ha mig"

Jag försöker komma på saker som kan få en att bli pigg, frisk. För jag har nämligen knarkat upp alla iprem vi hade i de här huset. Varm oboy? En promenad? Ett bad? Sova? De är det enda jag kommer på, och de roliga är att jag har prövat allt de där, och inget hjälper. Men jag ska på skolan imorgon, så äre! För jag rent ut sagt HATAR att ligga efter.

Nu är det bara nio skoldagar kvar! Sen äre sportlov, och sedan vecka efter de är de prao!! Fast jag har inte hittat nån praoplats.. Så jag kommer nog få vara på skolan, med Bengt eller nån annan favoritlärare. Men OOOMMM de skulle bli så, så drar jag med mig Anna :') Aldrig i hela mitt liv att jag tänker vara med han själv på skolan isf :|

i helgen baby, i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0