skulden

Gah va dåligt jag mår! Mina leder kommer inte hålla länge till känns de som, jag är svimfärdig och har så jävla ont i halsen. Mina armar värker som fan, och jag kan typ inte böja på bena, för då skakar hela kroppen! Gaaah vad äre som händer med mig?

Meeeen nu ska vi inte klaga! Jag är ju trotsallt bjuden på 2års kalas idag! Till min älskade älskade Ethny! Lillgumman<3 Så jag ska kämpa mig dit trots min otroliga värk..

Gårdagen spenderades med världens bästa. mmmyysss vare! Sen sov jag även där, och åkte hem vid tio.
Nu ska jag lägga mig i sängen och hoppas på att de sker ett mirakel.
vi hörs

har fortfarande inte fått tillbaka min älskling :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0