smiling hand in hand

Jadu :) Jag kan inte fatta att de är onsdag!? Känns som att de är måndag, eller kanske tisdag. Men jag är nog efter i veckan som att vi var ledig i måndags. Men ändååå. Dagarna går ju så fort också?  Spanskan gick fort, och håll i er, jag tyckte till och med att fysiken var rolig!!!!! Fast de var för att vi fick göra en ringklocka, eller tjaa, försöka iaf.

Haha, jag städade rummet i....hmm.... Måndag troja de var. Nej! Det var i söndags.Och nu är de stökigt igen. Hoho, min mamma får muta mig med saker för att jag ska städa. Och nu var de att om jag städar rummet ( eller ja de är bara en massa kläder som ligger på golvet ) och håller de städat i en vecka så skulle jag få 2 hundra spänn! Ett jävla bra sätt att tjäna pengar på måste jag säga :D

Så, nu ska jag städa mitt lilla fula rum, sen vet jag inte vad jag ska göra. Jag tror att jag går bort till bussstationen, där jag brukar vara nu för tiden.
TJING

en sommar värd att minnas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0