that face


Jag kan inte fatta hur jag kan växla humör så snabbt? Nyss var jag glad, lycklig, pigg (haha).. Nu är jag svin jävla less, olycklig och så jävla deppig! Gaaah! Men de är väl för att jag är tjej antar jag (?). Vi kan ju ha våra bra och dåliga stunder.

Haha. Här om dagen så kom jag på en sak. Att killar är så jävla mycke bättre än tjejer! Då menar jag inte med sport elle så, utan lixom sjävla personen. För om man frågar en tjej om hur man ser ut i håret, tittar hon läääääänge, sväljer och säger att de är jätte fint! Även om man inte skulle vara fin i håret? Medans en kille kan säga att man har en jävligt fula tröja på sig, eller att man ser konstig ut i ansiktet. Hahaha, som du märker så har jag väldigt mycket fritid. Ligger mest och grubblar på allt och ingenting. Fast de jag menar, är egentligen att killar kan vara mer ärlig. Eller nått sånt :o haha skitsamma. Kul tanke Elin!


Blev så att jag sov hos Albin inatt. Även om det inte blev så speciellt mycket sovande.. Jag åkte hem vid kvart i tio för jag skulle till kyrkan och hjälpa till på gudstjänsten. Gah, bara de som är en nackdel med att konfimera sig.. Meeen jag tror att jag har mitt gjort nu! Nu äre bara läger och sedan kommer den stooora dagen! :D

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Som att jag kanske skulle ha varit med Agnes igår, men de blev inget, så hittar jag kanske på nånting med henne ikväll! Jaja, vi får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0