the sound of your vocie, baby thats what saves me

Jag är cool. För jag sitter vid min brors dator, gah! Jag är helt ensam hemma och jag väljer den segaste datorn i hela huset. Men de är endast för att han har så jävla skönt tangentbord, och sedan har han bra musik. Hihi Disney bumbibjörnarna - bästa bumbibärs saft (k) den låten jag kan helt utantill, sen jag var tre, kanske 4, nä 7 troja. Den är bra, riktigt bra :')

Idag är de torsdag. En dag kvar till fredag. Jag har ingen aning om vad jag ska göra imorgon. Hör av dig vettja (k) Men på lördag, då jävlar. Heheheheh nerå, men då ska vi fira Frida. Som fyller knullmyndig imorgon! Grattisgrattisgrattis i förskott. De blir mys i stan, och sedan bio. Sedan blir de att jag spenderar natten hos ÄniBänäni! De är min helg de, men hör av er och rädda min fredag. Så är ni snäll (kkk)

naw, min bror har så fina bilder :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0