vilken stjärna

Haha, min lillasyster är kul.
Hon kom nyss hit med ett par stumpbyxor, och säger "Jag gjort!!"
Så jag tar strumpbyxorna ifrån henne, tittar på dom noga och säger sedan "Du har inte alls gjort dom här"
JO säger hon, nej säger jag,JOO säger hon, NEJ EMMA säger jag osv..
Till slut börjar hon grina och skrika "GAAAH AAAAAAAAHH JAG GGJJJOOORRTT"
Då kan man bara sucka och säga " Jamen oj va fint de blev"
" Ja!" säger hon och blir helt vanligt igen och går ut ifrån mitt rum..


Varför har jag alltid så svårt att somna på nätterna? Jag ska alltid ligga och tänka på allt möjligt, och gör jag inte de så tittar jag på film. Om jag går och lägger mig elva, så tittar på jag på klockan lite senare och då är den helt plöstigt halv ett. Jag borde ha nå sömnproblem eller nått sånt ;o Så ni vet... Lika bra ni skriver upp oh allt!

Idag är de onsdag, och även fast vi slutar klockan två så är de den jobbigaste dagen av alla. Bara långa och tråkiga lektioner! Och värsta liten lunch. Först matte i typ 40 minuter, sen svenska i en timme, spanska i hundra år, fysik i två hundra år, lunch, och sedan so.. Kan de bli värre? tveksamt!

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Jag har fortfarande en massa grejer liggandes på mitt golv, och min garderob ser ut som Irak. Ajajaj, ikke bra.
Sååå nu, en för alla, alla för en, ska jag städa min garderob!!!!!!

min stjärna till syster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0