you just make me wanna play

Haha jag har så grymt tråkigt nu, på en fredagskväll? Men Anton är också hemma och har tråkigt, och vi pratar om ingenting. Så jävla meningslösa och tråkiga saker, men ändå sitter jag och skrattar förfullt framför burken..
Varför blir jag alltid så skrattig när jag har tråkigt? Om Daniel skulle komma in hit nu och säga att han har ont i stjärten skulle jag skratta ihjäl mig. Skrattar bara av tanken..

:(:(:(:( De suger att ha tråkigt på fredagar. Jag sitter och håller tummarna förfullt.. Hoppas på att Anna ska ringa och rädda mitt liv.. Men Anna brukar rädda liv, har jag hört.. Hehehehe  heheh
Nämen nu ska jag fixa mig, så att jag är snygg framför datorn
V I H Ö R S , loveu

jag saknar det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0