hej

Att jag alltid ska måste sitta i ungefär tio minuter innan jag kommer på en överskrift. Som ni redan vet så är min fantasi så gott som död. ( vet då inte varför jag ska hålla på att skiva ) Och nu var jag så himla påhittig, så de blev ett "hej". Jadu, de är verkligen illa med min fantasi!

Jag har tidigare nu i vinter strejkat ( haha min stavning ) mot vintern. Jag fick en sån känsla idag igen, när jag skulle klä på mig efter min dusch. Du vet, jag-vill-inte-ha-vinter-kläder-på-mig-idag-jag-tänker-ta-på-mig-nått-somrigt känslan.. Så de blev shorts och linne =D Gah så härligt! Gud vad jag håller mina tummar om att jag får de jag vill ha i konfapresent! Ni kan ju nästan gissa vad de är?
Justde, glöm inte att komma och titta på mig. Jag vet att de är låååångt kvar, men jag säger till i tid så att ni inte glömmer bort. Okej? Inte för att jag tror att de är speciellt mycket att titta på, men ändå :)

Ikväll blir de så att jag går till älskling.
h a e n b r a l ö r d a g

Baby for all my life
Don't you know that it's true
I'm living to love you


Kommentarer
Postat av: 8)

ful pojke =D

2009-01-31 @ 18:45:24
Postat av: Anonym

fin pojke, min vän är! Jodå Elin, konfan kommer visst vara nåt att se, du kommer ju vara så sjukt fin i håret :') HIHI, <3

2009-02-01 @ 03:21:00
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0