de är bara mina val

Söndag. Nu har ännu en vecka gått, och veckan som kommer bli otrooooligt skön!
Imorgon är det vanlig skoldag (den sista), sedan på kvällen ska jag servera maten på niornas middag, på tisdag är det hjärnkampen och sovmorgon, på onsdag är det klassensdag och sovmorgon, på torsdag är det frilustsdag, och på fredag är det avslutning! WOOHOOO

Jag var varit med Anna hela helgen. Hehehe ovanligt? Nej. Jag sitter faktiskt hos henne nu också, fast hon sover.. Jaja, i fredags gjorde vi inget speciellt, pratade med allt möjligt folk osv. Igår åkte vi på käraste elmoppen hela dagen, och vid åtta åkte vi ner till thule och spelade fotboll till halv ett. Therosa kom även och lekte med oss! Mycket trevligt.

Dagens planer vet jag inte mycket om, jag vet ingenting faktiskt.
Men de ordnar sig nog, om inte annat kan jag alltid städa rummet. Hehehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0