en start på något nytt

Wops. Tre dagar sen jag skrev nu. Men som sagt så sitter jag inte ofta vid datorn. Och när jag väl gör de så sitter jag aldrig länge. Idag är det torsdag och imorgon slutar jag tolv. Det blir nog ännu tidigare som att vi knappt har någon vikarie på spanskan, och spanskan slutar vid elva. Så ja, jag är nog hemma vid den tiden. Fast jag ska hem till Anna efter skolan, så vi kan ordna lite grejer och även vara hurtiga av oss (a) hihihi

Jag hoppas verkligen att jag har höjt något betyg. Annars blir jag fan arg. Eller justde, jag vet om.. två, nej tre stycken. Jag har höjt svenska slöjd och idrott! Deru, att Elin Falk skulle få VG i idrott vare inte många som kunde gissa på va? Nee men ACK så fel ni hade!!!!!!

Ja, som sagt går jag till runt elva imorgon, sedan har jag bara EN skoldag kvar! FATTAR NI!?!? Jag har typ en och en halv skoldag kvar nu. Sedan är det bara klassens dag och friluftsdagar osv. På tisdag är det nån jävla hjärnkamp. Varje elev ska tävla i nått ämne mot en annan klass. Haha hahaha   ha  ahhaha hahahah ! Det spelar ingen roll vilket ämne jag tävlar i, jag kommer vara äckligt dålig i alla :) Meeen vi kör för skojs skull, eller jag gör. Det finns inte så mycket annat att göra när man inte har en clever hjärna.

Oj, redan mat.
VI hörs kanske nånting i helgen, annars efter!
ppfshahhha logiskktT
 aj laaaaaaaaaaaav jo

Kommentarer
Postat av: brananwrjitagh

ELIN!!! din puppilura, but i have to laav joo 2.... HIHI GODNAtT

2009-06-04 @ 18:28:34
Postat av: Therese

Grymt snygg tjej! :o

2009-06-06 @ 12:32:30
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0