ett nytt liv, radera allt och börja om ifrån början

Förlåt!
Jag har börjat bli riktigt dålig på att skriva nu, eller usel helt enkelt. Men det är faktiskt sommarlov, så jag ligger och steker på nån strand istället för att sitta här, hoppas ni förlåter mig. Förhoppingsvis gör ni desamma. Jag hoppas att allt mitt solande ger resultat, annars dör jag. Har pressat som en idiot den här veckan. Menmen (:

Nu sitter jag här med en handduk på huvudet och funderar på att skriva vad jag har gjort under helgen.. Vi gört!
I fredags var jag som sagt ensam hemma, Agnes och Anna kom hit. Vi hade mysigt och sjung singstar och lite annat. Therese kom efter ett tag, vi gick ut, sjung, gick ut och stötte på my lovley granne och hennes polare. Vi slockna i min mammas säng vid tre nån gång. ( hehe vid halv fyra hade min bror ringt och velat komma in, synd att ingen av oss vakna, hihiihih )
I lördags vaknade vi rätt tidigt, Borg åkte hem, Therese skulle på match, jag och Agnes åkte till bredsand och stekte. Haha, måste bara få säga vad som hände där. När vi hade legat där  i drygt 4-5 timmar så kom de fram två 94;a killar. Dom frågade vad vi hette, hur gammal vi var, var vi kom ifrån, och sedan mitt i allt frågade dom om vårat nummer!? Hahaha blåsta killar! Jaja, dom fick de iaf inte.
I söndags åkte jag och Agnes till pallviken och sola. Där låg vi ett tag, blev rastlös och ville hitta på nånting. Så vi smsa Borga, vi tog moppisen dit, gick en sväng och pratade, sedan åkte jag och Agnes till henne vid halv ett nån gång.
Igår åkte jag och Agnes till pallviken igen och badade! Kallt med skönt. Sedan åkte vi på älskade donken, och sedan hem. Vi såg på nån film som var pskyk och jag minns inte vad den hette.
Men iallafall, jag var med Agnes hela helgen :)
Imorgon är det garufesten, och klart jag ska dit. Jag Agnes och Anna. ehehehe va kul vi ska ha dårå


Kommentarer
Postat av: tihi

om det var då jag hade träningsläger så var jag också i pallviken i lördags :)

2009-07-01 @ 02:10:53
Postat av: Anonym

stekig bild ;) gillar annas tänder!<3

2009-07-20 @ 19:56:19
Postat av: Anonym

vi är stekig;)

2009-07-22 @ 18:19:50
URL: http://eelinfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0