i can't do it alone

Torsdag. Idag var det spring/cykel/gå dag. Jag gick, hehe såklart. Emma och Isabelle gjorde mig sällskap. Vi gick runt Åsta på en timme och tjugo minuter. Jag och Emma fuskade, genade rakt över en åker. Isabelle var duktig och gick hela vägen! Haha, de kunde jag och Emma också ha gjort, för när vi väl kom fram till vägen igen så var Isabelle cirka 20 meter bakom oss..... Så vi fick genom blöta skor heeeelt i onödan!

Sedan var det lunch, och efter de var de nån slags brännboll match mellan niorna och lärarna. Helt jävla onödigt att vi var tvingad att sitta och titta på den matchen.. Vi fick sluta efter matchen, nån gång vid två. Då gick jag hem, sedan blomsteraffärn, träffade Agnotch, ica, duscha osv. Och nu snart ska jag måla naglarna (a)

Jag kan inte fatta att det är sommarlov imorgon! Min avslutning börjar tio, sedan ska jag vara i kyrkan till elva och se på alla barn som går ur nian. Det betyder att jag får mina betyg imorgon.. Förhoppningsvis har jag inget IG, men jag vet inte än. Har ni tur så får ni veta imorgon, eller nån dag senare :) Anna och Anna gör mig sällskap till kyrkan!
Men hörrni! Vad händer imorgon kväll!?  Jag har ingen aning ja. Meeeen de ordnar sig nog, så alltid. Eller ja, det finns väl alltid nånting att göra :)
Förhoppningsvis så kommer det bilder ifrån skolavslutningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0