i remember that day

Du kan väl åtminstonde höra av dig..

Onsdag. Fyfan. Började med att jag somnade jävligt sent, var bajs trött i morse, och sedan att jag var tvungen att ta på mig "varma" skor, tjocktröja + en vinter/höst jacka och mössa.. HÖR NI HUR DET LÅTER!? Vafan, det är den 10 juni och jag  var tvingad att klä på mig som om de vore julafton!? Det är skandal! Jag hatar verkligen hatar Svergie.

Det var klassensdag som sagt. Och det vi gjorde på dagen gjorde ju inte dagen bättre heller. Kollade på gamla hus, sedan fick vi gå in i nått hus som tydligen var hemsökt av spöken.. ASKYL! Sedan vare lunch, resten av dagen tillbringade jag och mina underbara klasskamrater till fotboll!

.. Och idag fyller min oälskade bror 21 år!
Så, grattis till dig idiot

äh, hade ingen bild på mi hermano


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0