i'm always on my way

Fredag. Nu är det helg! Inte för att det spelar någon roll om det är helg eller inte, man kan ändå hitta på samma saker nu på sommarlovet. Jaja, idag kommer iallfall Agnes och Anna hit! :) Vi är ensam hemma, så jag vet inte riktigt vad vi hittar på. Dom stannar nog över natten, hoppas jag (a) hatar att sova helt ensam.

Inatt ( eller det var inte natt där han bor antar jag ) dog Michael Jackson. Hjärtstillestånd eller vad de stog.. Inte världens störta förlust för mig ( har aldrig gillat han ) men säkert för andra. Jaja, han är ändå värd ett R.I.P.
Så, R.I.P Michael Jackson!
 
Så vad händer nu för stunden då? Jo, jag ska städa litegrann snart, och även försöka äta nånting. Min matlust försvinner alltid på sommaren, jag vet inte varför. Min familj åker bort över helgen. Så jag har lägenheten för mig själv hela helgen som sagt, och det ska bli mer än skönt! Bror min kommer nog hem nån gång och tittar så att jag lever, men de är inte hela världen.

Nu ska jag kolla i kylskåpet, see ya!

Fattar inte varför han opererade sönder fejset, han kan ju knappast påstå att han blev snyggare.

Kommentarer
Postat av: mer nyckelben till sverige

har du aldrig gillat Michael Jackson?! :O

2009-06-27 @ 15:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0