it is true

" Ja Boroooo, jag har tha flaska ;) ;) "


Måndag. Första juni! Det är sommar månad nu! Woho. Jag är så sjukt glad,lycklig,sprallig osv. Jag vet inte var all energi har kommit ifrån. Eller jo, vädret! Solen. Värmen. Det är seriöst de bästa jag vet. Kunna gå i bikini och vara vaaaaaara. Jeansshorts, bikni, solbrillor, flippflopps och en calippo. DET kallar jag sommar!

Åh. Nu är det bara en hel vecka kvar av skolan. För nästa vecka så går vi vanlig skoldag på måndag, sedan har vi klassensdag och en massa sånt resten av veckan. Och sedan på fredag är det avslutning! Det är nära nu alltså. Dessutom går vi bara till tolv nu på fredag. Skööööönt. Sedan har vi ingenting att göra i nått ämne nu typ, hihi.
Och helgen kommer bli as jävla snopp bra också, hohoohohohohoh (aaa)

vilken skönhet till illasyster   punktpunktpunkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0