life keeps getting in the way

Tisdag. Idag har jag städat mitt skåp och haft hjärnkamp. Svenska. Jiho. Gick jätte bra. Inte. Vi tävlade mot andra åttan, och förlorade :) Dom kanske är smartare än oss, men vi är bättre i sport!!!11 Deru

Middagen igår gick väl bra. Inget jag gör om precis. Att servera är nog inte riktigt min grej. Men vi fick god förrätt, varmrätt och efterrätt + en biobiljett, så de var värt de ;) Sedan på slutet blev jag lite väl trött.. Men de gick. Jag kom hem nån gång vid halv tio, trorjag. Iaf, jag hoppade in i duschen, sedan sängen och på med step up 1! Vi hade sovmorgon imorse, vilket var skööööönt! Fast jag vaknade av mig själv 08.23, jag hade haft en sjuk dröm, minns inte vad de var exakt, men jag minns att den var sjuuuuk 8) Fast jag somnade om i 40 minuter till.

Imorgon har jag sovmorgon igen, och klassensdag. Det kommer suuuuuga. Men ja, de är väl värt de i slutändan får jag hoppas! Nu måste jag göra nått sånt där jävla prov.. Gah, jag vill inte ha nå jävla moppekort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0