make it stop

Torsdag. Faktum är att den här natten blev den första som jag spenderade i min egna säng. Förra natten hälsade jag på hos Therese. Vi såg på film, åkte moppe litegrann ( hoho japp, jag är GRYM på att köra! Fråga Therese själv, hon blev tillochmed stålt över mig! ) med Agnes och syrran. Therese, geniet själv kom på en jävla bra lek när vi var inne i stan med pärlorna. Vi skulle besöka ett antal platser, knäppa kort som bevis att man varit där och försten tillbaka vann.. Som att jag och Therese är bäst så åkte vi "vilse" inne i stan. Vi kom lixom inte ut, fattade inte vart man skulle köra eller nånting, så vi förlorade ganska så mycket tid där, och kom alldeles efter dom i mål..

Efter leken åkte vi hem till Agnes, där blev det filmkväll med 1 kilo morötter, chips och dipp.  Filmen blev Changeling. Den var helt okej faktiskt, förutom att den var 2 timmar och 16 minuter lång. Så 02.35 satt vi oss på moppen igen på väg hemåt, Therese var trött så jag fick köra, tro de eller ej, men när vi var i Matfors så halvsov hon mot min rygg. Lite små gulligt :) Så jag skjutsade hem mig själv, och sedan var Therese tvingad att köra moppen hem.

Idag var jag tvingad att gå på teorilektion igen, fast med Angelica den här gången! Nu har jag bara en kvar= S K Ö N T! Fast jag har ju miljoner faser kvar :( Stackars mig..
Klockan åtta är det finalen i Hjälp jag är med i en japansk tvshow!!
 
pinglan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0