MIDSOMMAR

Ja men glad midsommar då.
Här är det kallt och monligt. Det regnar små stunder ibland. Med andra ord så har inte vädret för bättras ett skit dom senaste veckorna. Jag vaknade ett idag, vilket var jävligt skönt. Då har jag iallafall sovit bort halva dagen, då äre bara andra halvan kvar. Av den halvan vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag ska vara med Anna iallfall, och kanske Therese och Agnes. Vad planerna blir exakt är det ingen som vet.

Jag är helt ner fökyld också, hostar snart upp lungorna. Halsen/näsan är igen täppta och huvudet dunkar. Men det är bara att stoppa i sig ett antal värktabletter och se glad ut. Nej men förkyldningen ska inte få förstöra min kväll, nejnej!

Nu ska jag börja fixa mig, och sedan kommer nog Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0