nothing else i can say

Måndag. Ny vecka. Det blev inte ens en vanlig skoldag idag.Vänta lite, idag fick jag en hjärtinfarkt, fast på ett bra sätt.. På kemin. Annika ropade in mig i ett rum.. Vi pratade om mina betyg.. Jag fick reda på mina resultat på dom två senaste proven.. Första:MVG Andra:VG! h j ä l p..
Aja, på matten satt vi och pratade, fika på mentorstiden, fick som sagt reda på vad jag fick för betyg på proven och slutbetyg på kemin, hehe yes yes yes, VG till eLiN fAlK!!!11, Sedan lunch. Efter lunchen var jag på hk;n hela tiden och hjälpte till att förbereda tills ikväll. Jag vek servetter.. Heheh deru! Jag slapp då engelskan, och sedan på so;n skrev jag lite om vad jag tyckte om termien som varit. Mja, skoen dag!

Gårdagen avslutade med att jag var ute och gick en sväng med Anna Olofsson. Kallt vare, men de gjorde inte så mycket. Vi pratade om allt möjligt, vi hade rätt mycket att ta igen (a) Sedan blev det även glass osv på dannes. Jag kom hem nån dag vid nio troja. Resten av kvällen blev det godis och Twilight!

Halv sex ska jag vara på björkbacken. Jag har ingen aning om varför vi ska vara där en hel timme innan middan börjar, men ja.. Mat ska vi få där, men de såg inte så gott ut.. Hehehehe förlåt isabelle och c.o. Men de är säkert gott :):):):)!

Hahaha
hahahha
hahah
HAHA
Japp. Jag har varit snygg hela mitt liv skulle man kunna säga :)
Denna bild är väl endast 2 år gammal!
Emma såg ut som en hundvalp utan hår.. Eller en hundvalp med lite hår som alldeles nyss har föds!
Slikiiiiyye och kletigt. Mums
Och jag, jag är jävligt koncentrerad på min bror som förklarade nånting komplicerat för mig, minns inte vad. Men ja, min mun!!  G R R ! vill ha mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0